نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2280
-
الف
+

«آمیتاب باچان» بالاترین مالیات را در هند پرداخت می کند

پدرسینمای هند به عنوان بیشترین پرداخت کننده مالیات این کشور معرفی شد.

«آمیتاب باچان» پدر سینمای هند به عنوان بیشترین پرداخت کننده مالیات در این کشور معرفی شد.

به گزارش آی فیلم 2، «آمیتاب باچان» فوق ستاره محبوب فلم های سینمایی کشور هند که با لقب «بی بزرگ، Big B» و پادشاه سینمای هند شناخته می شود، با پرداخت ۷۰ کرور معادل ۱۰ ملیون دالر مالیات به دولت هند، عنوان بیشترین مالیات دهنده صنعت سینما در سال ۲۰۱۸- ۲۰۱۹ را از آن خود کرد.

پیش از این «سلمان خان» بازیگر فلم سینمایی «سلطان» با ۴۴.۵ کرور مالیات در سال ۲۰۱۸ این عنوان را کسب کرده بود، «آکشی کومار» نیز که چندین سال با ۲۹.۵ بیشترین مالیات دهنده هند محسوب می شد، از سال ۲۰۱۷ دیگر نتوانسته به این عنوان دست پیدا کند.

وکیل آمیتاب باچان اعلام کرد که این پول که مبلغ بالایی محسوب می شود، کمک زیادی به کشور و در نهایت به مردم خواهد کرد. باچان علاوه بر این اقدام به فعالیت های خیرخواهانه دیگری مانند پرداخت وام‌ به ۲۰۴۸ دهقان در منطقه بیهار این کشور کرده بود.

او همچنین یکی از اولین بازیگرانی بود که در پی حمله تروریستی به منطقه پولواما هند به کمک خانواده‌های آسیب دیده رفت و به هر خانواده ۱ ملیون روپیه کمک مالی کرد که مبلغ قابل توجهی محسوب می شود.

باچان آخرین بار در فلم جنایی و ماجراجویی «بادلا» به کارگردانی «سوجی گوش» بازی کرده است و اثر بعدی او نیز «برهماسترا» نام دارد که در این فلم همراه «رانیر کاپور» و «آلیا بهات» به ایفای نقش می پردازد.

باشگاه خبرنگاران نوشت: این فلم همزمان با سال نوی میلادی منتشر خواهد شد.

ع ا/ ب م

نظر شما
ارسال نظر